Äpple limonad.

Torsdag 13 oktober
Två timmar psykologi. En timme engelska och sen mat. Efter maten skulle vi haft finska men hade istället grupphandledning vilekt gick fort så vi fick sluta tidigare. Vi ska till Heureka fredagen efter höstlovet så det hoppas jag kommer bli riktigt roligt.
Gick till stan med Sara. Hemma har jag typ inte gjort något. Förutom druckit omena limonadi<3 Gudomligt gott.
Har en hel del skolarbete att göra till imorgon som jag snart ska börja med och så borde jag fortsätta med uppredandet av rummet men det får bli senare.
Är i och för sig så sjukt sömnig nu att jag troligtvis just kommer somna.
http://www.kahvitoimistoon.com/files/50135%20ISO%20Limonadi%20Omena%200,5L%5B1%5D_m.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0