Jävla "serie beroende".

Fredag 14 oktober
De två sista timmarna hade jag filosofi. Vi hade bara en massa intressanta diskussioner och lektionerna gick väldigt fort. Med glädje över att veckans sista skoldag var över gick jag med Sara och Ela till stan en liten stund. Kom sen hem och gjorde inget. Kollade True Blood. Måste kolla igenom allt snabbt och sen ha en lång paus innan jag börjar se på någon annan serie och fastna i den också.
Annars åt jag bara en massa onyttingt och det höll i sig hela kvällen eftersom jag niotiden dessutom åkte med Sara till ABC. Åt fraskis med gurkmajonäs som så många gånger förut. Det var mycke folk där, nästan lite ovanligt mycke.
Efter att ha suttit där och snackat och skrattat några timmar kom vi hem till mej. Runt tolv var klockan då skulle jag tro. Senare for Sara hem och det blrv sova för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0