Har simmat.

Söndag 16 oktober
Klockan tolv var de andra här och det bar av mot Lojo. Först till simmhallen. Simmade bara omkring. Hoppade, dök, flöt och njöt av tyngdlösheten. Simmade sen några längder. Tredje träningpasset för den här veckan. Haha, mina redan ömma muskler uppskattade det nog inte.
När vi simmat klart och bytt om tog vi varisn smörgås i cafét och åkte sen till Citymarket. Köpte glassen Mr. Big som jag brukar. Så god. Och så köpte vi muminmuggar. Den med snusmumriken är sjukt fin :)
Så kom vi hem igen. For en sväng via lägeheten. (Asså mamma bor ju här hos pappa och sköter om katten medan han är i österbotten).
Hem igen. Åt ris och nuggets. Omnom^^ Sen lite True Blood. Är på sista episoden nu men det stärvade som fan så får se det imorgon.
För tillfället sitter jag bara här och kollar på något dåligt på tv:n och känner mej dålig för att jag inte har fått något städat... Måste verkligen reda upp lite nu en stund innan det blir sovadags!
Vi hörs<3

Var tvungen att smaka på dessa och de var väldigt goda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0