Hundpromenad.

Lördag 15 oktober
Steg upp halv tolv. Så sent har jag inte stigit upp på evigheter. Det hade lagts upp nytt avsnitt av Vampire Diaries så det var jag bara tvungen att kolla på. Tur att det bara kommer ett avsnitt i veckan i varje fall.
Några timmar senare ville mamma ha mig med till mofa och hjälpa till, han hade nämligen sågat omkull lite träd, så vi åkte dit. Vi bar kvistar. Andra träningspasset för veckan. Lätt. Tunga klabbar som jag slängde på och minst lika tunga kvistögar som jag slepade på. Dessutom redan lite ömma muskler från innan :P Det blev så varmt där ett tag när jag höll på med bärandes och solen som lyste så stog där i bara topp. Värme<3 Okej det blev svinkallt sågort man vvar stilla en liten stund men endå underbart varmt.
Sen kom vi hem. Duschade och fixade mej lite snabbt innan vi stack till Veka som bröd på födelsedagskaffe. Där hade de en söt liten vovvsing som jag blev kär i.
Vi åt gott och så fick jag gå en kort sväng med hunden. Skulle gärna gått mycket längre men eftersom jag knappt känner ägarn så antog jag att hon inte skulle bli så glad om jag var borta länge. En liten West Highland White Terrier<3
http://pda.88000.org/wallpapers/18/West_Highland_White_Terrier.jpghttp://www.eastgbg.se/framtass/hundar/West%20Highland%20White%20Terrier.jpg
Mammas favoritras dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0