Packning.

Tisdag 18 oktober
Filosofi en timme följt av två timmar psykologi. Vi började gå igenom ilska och aggresion. Känslor är otroligt intressanta. Hur dom fungerar och varför man känner dem bland annat.
På håltimmen snackade jag först med Sara en stund innan jag stack hem en snabb sväng för att packa lite. Tillbaka till skolan för två timmar engelska. Första timmen hörförståelse. Gick väl inte jättebra men helt okej hoppas jag endå. Sen fick vi sluta mycket tidigare så det var ju trevligt. Gick en sväng på stan med Katten och Cassu.
Hemma har jag packat klart det mesta, resten slänger jag snabbt ihop imorgon innan vi åker, städat, lagt lite ny musik på mp3:an, ätit rågbrödschips med vitlökssmak (...?!) lyssnat på musik och suttit här lite. Läxor som jag borde fått gjorda har tyvärr inte blivit gjorda däremot. Kommer sluta med att jag sitter där på söndag natt när vi kommer hem och gör det. Eller så blir det inget alls gjort :O Nej jag borde verkligen försöka lite eftersom det är samhällslära och finska, de svåraste...
För tillfället väntar jag på att bilderna jag ska skicka till Ela ska ladda så att jag kan skicka dem men det går sjukt långsammt.

Fick föresten 300 kronor inför Sverigeresan av mofa idag eftersom jag hjälpte att bära dedär kvistarna... En hel del för inget så ett stort tack!<3 Nej mej han kände sig väl bara snäll och så ville han ha någon anlädning att skylla på varför han gav pengarna :)

Sara fota igår. Underlig min men det får ni helt enkelt leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0