Psykologipluggas.

Söndag 2 oktober
Stort grattis till bästa pappa som fyller år idag!<3
Vaknade tidigt idag trots att jag gick och sova så sent. Kopplade datorn till ljudsystemet i vardagsrummet och satt och lyssnade på sjukt bra musik hela morgonen och halva dagen också för den delen. Åt överbliven smörgåstårta, Veka kom hon också och senare mamma. Hemma har jag läst det sista till psykologin, snackat med folk och lite sånt allmänt. Nu är det sovdags och jag är skitsömnig så det blir nog snart att krypa upp under täcket.

Trodde jag skulle få modersmålsboken fixad imorgon (prov på onsdagen) men det gick inte men tur nog var Sara villig att låna den till mej imorgon så får läsa då :)


Vi hade även ett träd upplyst. Skitdålig bild men det var fint i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0