Slarvig städning.

Lördag 1 oktober
Gårdagen fortsatte i varje fall med att jag städade rummet efter att vi kommit hit. Men blev mest att plocka undan och slänga in massa i lådor och skåp (A). Borde verkligen gå igenom allt noga och slänga det jag inte behöver. Jag är tyvärr bara inte så bra på att slänga saker, tänker att jaja men kanske det kan vara kul någon gång och att men det finns ju plats liksom. Torkade sen en massa damm och dammsugade innan det fick vara bra. Gjorde att grattiskort och hoppade snabbt i duschen. Mamma var hem ett varv men kom sen tillbaka. Vi började duka upp allt och fixa innan alla började komma dit.
Veka hade talat med Karis Mannskör också så de kom hit och sjöng. Lite trångt blev det när alla skulle ha kaffe, fanns knappt sittplatser men det löste sig.
Sen satt jag här med en masa fulla människor.. voivoi :D Inte hade de något gott att dricka heller. Eller salmiaklikören eller vad det var, salmiak i varje fall, var skitgod, resten var inge vidare.
Men gud vad Veka orkar göra allt så mycket mer invecklat än det är. Och så lättstött...
Efter hand stack allt fler och själv for jag och sova lite före fyra.


Dålig kvalitet, ful korg, underlig outfit och smuttsig spegel resulterade i denna bilden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0