Sverigeresan dag 2.

Torsdag 20 oktober
Tidig väckning. Vi gjorde oss i ordning, åt frukost och körde iväg. Precis innan vi var framme smällde vi i oss en smörgås så vi skulle orka gå omkring sen. Inne i Ge-kås spenderade vi några timmar. Men hittade tyvärr inte så mycke. Det mesta jag hittade fanns inte i rätt storlek och egentligen fanns där inte alls lika mycket i min stil som det brukar. En ny rock och tubhalsduk ungefär, annars blev det mest småsaker som nagellack, hårinpackning och annat. En del presenter har jag också fått införskaffat. Och äntligen ett minneskort till mobilen. Så gick vi i skobutiker och andra butiker som finns där utanför. Sökte en plånbok men hittade ingen.
Väl hemma igen började de andra med maten medan jag lade mej under en filt och slökollade lite på tv. Eller tja, kollade inte så mycket eftersom jag råkade somna...
Kvällen gick åt till att slöa, snacka om allt möjligt, kolla tv och lite annat sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0