Kräftröd.

Onsdag 26 oktober
Upp klockan sju för att ta sej till skolan en timme senare. Två timmar filosofi och en timme psykologi på vilken vi presenterade grupparbetena lite snabbt. Sen en håltimme. Gick till stan en sväng med Sara. Två timmar finska sen. En jaksa, en osaaaaaaa! Så efter det hade vi som sagt ingen samhällslära som vi brukar.
Det var meningen att jag skulle träffa Ela sen men hon missade bussen (trots att den stått precis framför henne.. :D) påväg från sin praoplats så det var bara att traska tillbaka hem. Sen lite senare ringede hon och berättade att hon var påväg till Karis endå så gick tillbaka in till stan :P Snackade med Linda och lite andra innan hon kom. Vi gick runt några varv men hon stack hem ganska direkt så det gjorde jag också. Api och hennes mamma kom hit sen. Vi åt god kaka, snackade och satt här typ enda tills jag var tvungen att byta om och skynda iväg till cirkelträningen.
Först var vi ju ut på en joggingtur. Mötte Nette och fan hon måste ha blivit rädd när jag kom springande rakt mot henne :D
Själva cirkelträningen var lite jobbig i slutet, speciellt för mina stackars magmuskler men annars kändes det inte alls lika jobbigt som förra gången. Trots det blir jag alltid lika röd i ansiktet. Sjukt jobbigt :/
Hem och fortsatte med artikeln, hoppade sen i duschen innan jag skrev klart hela artikeln och skickade in den. Måste bara skicka tillhörande bilder här någon dag ennu.

Random bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0