Psykologin skriven, nu två prov kvar.

Måndag 3 oktober
Till skolan klockan åtta och skrev psykologiprovet, gick någorlunda bra tror jag. Så slutade jag men väntade och for sen och äta med Sara och de andra. Babblade lite med Jenny och Ela och så sökte jag min rock. Hittade den inte och det ösregnade så jag satt mej vid datorn en stund. Sökte igen efter rocken och hittade den till och med. Haha, det hängde två rockar ovanpå den så var lite svårt. Kom hemtraskande i regnet och började kolla på True Blood. Inget jämnfört med Vampire Diaries men bra endå.
Så läste jag lite på modersmål som jag skriver prov i på onsdagen. Morgondagen och onsdagen kommer båda gå åt till provläsning men det är inte så mycket modersmål så ska försöka hinna träffa Eve en stund också.
Var nyss i duschen men nu blir det sova. Börjar tio imorgon så det är skönt.
Dröm söta drömmar<3

Lite smörgåstårta som blev kvar från lördagen gluffsade jag också i mej. Mumms, mamma kan^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0