Tjejkväll hos Eve<3

Fredag 28 oktober
Lite före nio befann jag mig på skolgården och inte långt därefter var alla inne i bussarna och vi var påväg mot Heureka. Första programpunkten var Planetarium. Riktigt cool känsla att sitta där. Ibland kändes det som om man verkligen rörde sig på riktigt. Direkt efter den gick vi på en halvtråkig föreläsning.
När den var färdig fick vi fritt gå omkring. Gick med Katten och kolla på massa olika saker (Sara var i en annan grupp). Gjorde mynt med bild av oss själva, kollade på basketspelande råttor och annat. Fan jag vill ha en råtta dom är för gulliga^^
Så åt vi lite och gick omkring med Sara och Cassu när dom blivit klara med sitt program. Bussresan hem bestod av att sitta och lyssna på musik.


När vi var tillbaka i Karis skyndade jag hem för att plocka ihop vad jag skulle ha med till Eves, snackade med Nette och duschade. Api kom och vi for till Eve.
Det första vi gjorde var att glufsa i oss sjukt goda tortillas. När vi ätit gjorde vi ansiktsmasker fören vi sen sminkade varann. Jag och Ela sminkade varann och förutom att jag fick mascaraborsten i ögat vilket resulterade i mascara under ögat så gick det nog riktigt bra. Alla såg ut som värsta fjortisar efteråt. Så babblade vi och åt grönsaker med dipp (morötter!<3).
Gick ut en sväng, runt lite i byn, haha, dom andra stackrarna var mörkrädda och hoppade till för varje litet ljud<3 Helt dött och mörkt men ljud hade vi så de som bor där kan ha undrat lite vad som händer :P Fick tråkigt så vi ringde Otto (en kille som bor där), han kom och umgicks lite med oss och fick stå ut med hur sjukt onormala vi är :D Sen kom han ochså med till Eve och kolla på en film. The Prince and Me: A Royal Honeymoon, helt okej, lite lame men sammtidigt humor.  Efter filmen stack Otto och vi lyssnade på musik och babblade i evigheter. Hade äve Sanning och Konsekvens (fast som vanligt med bara frågor). Sömntutan Api somnade och berättade intressanta saker i sömnen och ropade namn... ;)
Sen sov jag gott efter en otroligt rolig kväll med mina flickor!<3 Tack alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0