Chill dag.

Lördag 28 oktober
Vi vaknade rätt tidigt men inte pigga precis så vi låg och slökollade på Romeo+Juliet. Har sett den tidigare men den är bra :) Så var det dags för frukost. Te och smörgås och så spelade vi lite kort.
På grund av Halloween ville vi ju spöka ut oss lite vilket skulle ha varit roligare på kvällen men eftersom jag och Api inte slapp hem så sent fick vi göra det mitt på dagen. Jag testsminkade mej så som jag ska sminka mej nästa helg hos Sara så det blir inga bilder på det nu ennu men de andra kan ni få se.
Mamma kom och hämtade mej och Api och vi kom hem. Kollade lite på olika serier, bland annat de två senaste avsnitten av Vampire Diaries som jag inte sett ennu (<3 Så grymmt bäst!) och så lite Awkward.
Bara massa slöas, inget speciellt liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0