Sista dagen av oktober.

Måndag 31 oktober
Stack till skolan till elva och började med ett pararbete i teckan med Sara. Efter att ha varit och äta (skulle med Ela men hon kunde inte komma) for vi iväg ut och fotade. Ska beskriva en miljö genom att rita och fota och vi valde pumpviken så vi tog lite bilder och gick sen tillbaka till skolan. Sparade bilderna på datorn och så hade vi en lektion finska. Översatte ett stycke och började med något nytt som jag som vanligt inte förstår.
Efteråt tänkte jag gå till teckan igen men Sara skulle på träning så kunde inte fortsätta med grupparbete alltså skulle jag varit tvungen att gå och plocka kvistar igen vilket jag inte hade någon som helst lust med så kom hem istället.
Såg ett avsnitt av Värsta Pojkvänsakademin och ett avsnitt av Sol, Fest och Oroliga Föräldrar. Tycker båda är kul att se på men sammtidigt otroligt elaka. I pojkvänsakademin utpekad killarna som urdåliga inför hela Sverige. I den andra är det en tjej eller kille som åker iväg utomlands för första gången utan föräldrar i tron om att man äntligen ska få vara fri och gör precis vad man vill och så i slutet av veckan dyker föräldrarna upp och de får reda på att föräldrarna sett allt de gjort. Ganska så respektlös... Men å andra sidan så har ju personerna i båda programmen endå gått med på att synnas i tv så på det viset är det endå helt okej :) Och ett plus är att Ellinor från Ung och Botrskämmd är med.
Gjorde massa annat också, ja typ allt förutom att städa vilket jag hade på to-do-listan. Huups. Sextiden åkte vi till kusinerna. Satt i Robins rum och snackade om det mesta, åt godheter deras mamma gjort och höll på med en underlig grej som typ gav stötar. Om man tryckte den mot handflatan började fingrarna rycka. Skitäckligt!
Hem, kollat massa på We♥it, snackat med folk och sånt men nu blir det sovdags.
Dröm söta drömmar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0