Happy face.

Stack ut med Jenny. Vi gick omkring lite, såg folk med underliga miner, skrattade åt allt och inget och hade allmänt roligt. Sen blev det så kallt så vi stack hem. Nu har jag kollat vidare på True Blood och snackat med vänner.
Dessutom har jag fått veta anledningen till att en är arg på mej, han tror jag ljugit... men det har jag inte, inte medvetet i varje fall, jag hatar ju lögner liksom... Och jag skulle bara vilja veta vad den lögnen då skulle gälla men när det inte går att berätta så får jag väl bara gissa då men det är onöjligt för jag har ite den blekaste aningen. Så är det ju inte kul om folk tror att jag ljuger heller :/
Förutom det har det varit en riktigt bra dag och imorgon får jag träffa Ela så då då blir det nog minst lika bra. Skönt att provveckan är slut också men inte hjälper det, endå måste jag till skolan klockan åtta imorgon.
Har haft fullt upp i en vecka och börjar bli rätt trött å nu ennu helgen fullproppad... Fattar inte hur jag ska orka.. Kul är det ju men sen kommer jag behöva sova ett dygn minst innan jag fylls av energi igen, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0