Provveckan är över.

Torsdag 6 oktober
Vaknade klockan fem imorse av att jag typ inte kunde svälja... mysigt. Men efter lite vatten och en halstablett kunde jag somna om igen. Så var det bara attt tvinga upp sej igen och sticka till skolan för att skriva matematikprovet. Gick bättre än jag trodde i varje fall. Så fick vi ut modersmålsprovet. Fick 8+ hoppas hon höjer till en nia i kursen, då skulle jag bli överlycklig men sån tur har jag antagligen inte men hoppas gör jag endå.
Åt köttfärsbiffar och satt och snackade skit med Ela och Jenny på matrasten. Sen hade läraren hunnit rätta våra matematikprov så vi fick dem och gick genom. Där var en uppgift som jag var den enda med fulla poäng på, hihi, å andra sidan var det den enda jag hade fulla poäng på också så det var ju lite sådär men fick endå 7 så det är helt okej. Riktigt nöjd är jag inte men det blev bättre än förväntat så det duger :)
Så kom jag hem och har inte gjort så mycket. Senare ikväll blir det dejt med Jenny också<3


Proveckan är över vilket är väldigt skönt och resultaten är helt okej.
Psykologi 9
Mordersål 8+
Religionskursen 8
Biologi 8-
Matematik 7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0