Ela och Api här.

Fredag 7 oktober
Första skoldagen på andra perioden är över. Två timmar engelska och så en håltimme på vilken jag gick hem. Här hade vi dock besök av nån arbetare som höll på med våra nybytta fönster så gicck snabbt in på rummet och gömde mej, han var nämligen skrämande. När han hälsade stirra han bara helt kallt utan något ansiksuttryck, creepy.
Efter maten en timme samhällslära följt av en timme finska. Började första finskalektionen med skriftlig studentskrivningsuppgift... Snacka om mjukstart liksom -.-
Sista timmarna skulle vi haft filosofi men läraren var sjuk så vi slapp hem. Gick med Sara till bokhandeln en sväng innan jag kom hem.
Kollade senaste avsnittet av Vampire Daries och för en timme sen kom Ela och Api hit. Strax springer vi ut på stan och träffar Jenny också^^


Ela sysslar med att fota egofoton ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

"Gick hem Sara till bokhandeln"..

Du menar väl: "Följde hem Sara till bokhandeln"?

Haha, asgarvar när jag tänker på att jag skulle bo där.

Nänä, men förstod nog vad du mena :DDDD

2011-10-07 @ 15:30:26
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0