Fjädrar.

Söndag 9 oktober
Jag vaknade sjukt tidigt efter att ha drömmt värsta underbara drömmen. Låg och drog mej i evigheter medan Api fortfarande sov. Senare åt vi, kollade på tv, lyssnade på musik och snackade. Dessutom kollade vi på Pocahontas. Bra film.
När hon var påväg hem skulle jag till Sara. Tog på mej mängder av kläder för att inte frysa ihjäl om jag skulle köra skoter och gick ner men självklart skulle ju skotern bråka och vägrade starta. Batteriet är förmodligen urladdat. Ringde pappa och han körde dit mej lite senare i varje fall :) Ska sticka till honom här någon dag också. Det vill liksom bara inte bli av.
Katten var också hos Sara och vi hade skitkul. Ute en stund, fotade lite, film, babbel och skratt. Katten stack hem men jag stannade tills Sara stack bort. Var hemma lite över åtta och försökte då kolla en film men det stärvade bara så tröttnade på det.
Nu blir det att sova och imorgon börjar jag först elva. Skönt med sovmorgon nu såhär passligt efter att man inte sovit ordentligt på eviheter.

Pocahontasinspirerad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0