Starka nudlar.

Lördag 8 oktober
Vi vaknade och var sjukt slöa så vi satt bara och nördade. Vid tvåtiden for vi in till stan eftersom Ela skulle bli hämtad där. Hemma igen fixade jag bara med lite saker innan Jenny några timmar senare ringde och vi bestämde att vi skulle träffas i stan en stund senare.
Vi satt och visade att vi nog inte har mycket bättre liv än det. Haha nej men ärligt, 24/7 at the same place? Inte är det riktigt klokt men vad gör väl det :D Så feida Jenny och jag gick och mötte Api som var påväg hit.
Här hemma kollade vi på tv och åt goda nudlar. Rätt starka blev de så det brände i läpparna en stund efteråt men det var inte så farligt. Nördade, babblade och massa. Senare kom Frey (halvbror).
Han stannade skitlänge jag var sömnig som fan så disskusionerna var inte så givande eftersom jag bara fick en massa skrattattacker. Och somnade gjorde vi nog inte innan halvfyra skulle jag tro.

Api<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0