Häng med Sara och Jenny.

Fredag 30 september
Kom hem och läste det sista i psykologiboken. Bara häftet kvar då. Så var vi en sväng till pappa. Han fyller på söndagen så det ska firas imorgon. Mamma hade bakat lite som vi förde dit. Fören vi for hem var vi till en skobutik och jag köpte nya skor. De har lite för hög klack så är lite rädd att jag inte ska klara att gå i dem... Hemma igen stressade jag runt och gjorde mej klar. När Sara knackade på var jag i full gång med att rusa okring och söka efter min telefon. Vi åkte iväg till Ekenäs. Körde runt en massa varv och gick sen och kollade på den delen av konventen de hade där... Vi var de enda där typ så det kändes ju lite udda men helt kul var det. Så gick vi omkring i Ekenäs. Såg nån en vinglande skata så var det jag, pöhö. Sara hade kameran med så vi tog lite bilder och så gick vi till butiken innan vi blev hämtade igen. Direkt till ABC och träffa Jenny. Satt ute en stund först. Elin och hennes pojkvän var också dit en sväng.
Åt franskisar<3
Samtal om det mesta hade vi och så satt vi ute ennu en stund. Mina fötter började säga ifrån på allvar eftersom de ju inte är vidare vana vid att använda klackar och det var kanske inte så smart att ha dem flera timmar i sträck första gången men jaja får bara stå ut, fötterna vänjer väl sej med tiden nog också :)
Men det var tråkigt där sen så vi bestämmde att vi skulle gå in till stan. Tack och lov var söta lilla Jenny vänlig nog att byta skor med mej en stund<3 Vi fick sen dessutom skjuts mer än halva vägen och såfort vi kom till stan skyndade jag hem för att byta till tossor! Mycket bekvämare. Sara åkte hem medan jag och Jenny tog ennu en sväng genom stan innan hon också stack hem.
Här har jag nu kollat andra och tredje avsnittet av Vampire Diaries. Verkar som jag har fastnat igen men de har inte ennu kommit flera episoder så det är bara att vänta. Det är så otroligt bra!


Den här var med i en av episoderna<3

Dröm söta drömmar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0