Marknad 2011 - Dag 1

Torsdag 22 september
Upp lite tidigare så att jag skulle hinna i duschen också. Kom sen i god tid till skolan indag igen... Börjar ju nästan bli en vana. Haha nej så långt kommer det aldrig att gå men visst är det ju bra att vara itid. Sara hämtade biologi pappren precis innan timmen började. Gick igenom de sista arterna och förhöret nästa vecka ser jag inte fram emot. Lämnade in arbetena fören vi gick. Så på håltimmen printade jag ut religionsarbetet och rättade lite, det innehöll en sjuk massa stavfel. Sen matematik. Räkna, räkna, räkna. Till slut äntligen dags för religion. Jag tänkte att äntligen ska jag få det överstökat men nej, självklart fick jag ha min presentation först andra timmen. Nåja, det gick helt bra egentligen. Sa "liksom" säkert hundra gånger men jo annars så :) Jag stod nog där uppe i nästan 25 minuter tror jag, något sådant trodde jag aldrig att jag skulle överleva. Så fick vi sluta lite tidigare och jag skyndade hem. Tog lite mer kläder, packade ner kameran i väskan och gluffsade i mej en smörgås innan jag blev hämtad av Sara. Vi alla fyra, jag, Sara, Katten och Cassu stack iväg till marknaden i Ekenäs och gick omkring där lite. Träffade en massa folk. Bland andra Elin, Larisza, Robin, Sebbe och en hel hög med andra skojiga människor. Såg ennu fler.
Så köpte jag en nyckelring. En söt liten sak som har handbojar och ett hjärta fast i foten. Ett par örhängen. Och en drömfångare. Jag är nog lite vidskeplig av mej eftersom jag tror att om man tror på den så funkar den och själv tror jag nog lite på den men det är bara det att jag aldrig har drömmt en mardröm så den har ju inget att ta bort? Kanske den då istället gör så att jag börjar drömma mardrömmar? Nej men den ska väl filtrera bort mardrömmarna är det väl tänkt så den kan ju inte lägga till något som inte finns... :P Men jag var bara tvungen att köpa den för den va så fin och inte dyr ens en gång.
Sen så hände det inte så mycket där senare på kvällen verkade det som och Sara var påväg hem så jag for med henne. Så blev jag där hos henne enda tills mamma kom från jobbet och plockade upp mej på samma gång.
Vi hade en del varierande samtal och diskusioner men med väldigt udda ämnen... Haha^^
Så kom jag hem och nu börjar det bli dags att sova.

Imorgon ska jag till tandläkaren halv nio... Hatar tandläkare så kommer typ dö (hittills har jag överlevt men man vet aldrig xD). Dessutom tror jag de ska borra uppe i övre käken så bedövningen kommer gå enda upp till näsan. Det är bara så äckligt. Fy fan. Jag vill inte! :(
Dröm söta drömmar<3

Sötis^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0