Plugga, plugga, plugga och så lite prov.

Tisdag 24 april
Steg upp och pluggade finska typ en timme, gjorde mig klar för skolan och hade modersmål, studiehandledning, finskaplugg på håltimmen, fiska och så mera pluggas innan klockan tre då vi började skriva proven. En del gick rätt bra tror jag men det jag kan minst om, objektsböjningen var det massa om så är ganska rädd att det sket sig... :P
Snackade massa med bland annat Ela<3 Och var allmänt förvirrad som vanligt och har på känn att det kommer fortsätta så en tid framöver nu. Stack sen ut på en joggingtur/promenad med Jenny, skojskoj<3
Dusch, ätit lite och ska sova nu för känner mig sådär halft misslyckad :D
Dröm sött<3


Lika vacker som alltid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0