Äta jordgubbisar med Nette.

Torsdag 2 augusti
Jobbade nio till halv fyra och även denna arbetsdag flöt fram relativt fort. Nette stod och sålde jordgubbar när jag slutade så stod där och snackade med henne länge. Så hem en sväng och tillbaka igen, handla och så stod jag där i evgheter och väntade på att hon skulle sluta. Men fick lite smakprov av både hallon, jordgubbar och ärter under tiden så det var lätt värt det. Sjutk gott! Så hjälpte jag henne städa undan så det skulle gå fort och när allt äntligen va klart gick vi till ängen och satt och babblade en stund. Och såg på när folk försökte ställa till med fight. Lyckades inte helt men knivar var inblandade såg det ut som så verkligen tur att det blev något.
Blev kallt så kom hem, slöade lite och stack sen till Simme och kolla på film. Han höll sej för en gångs skull vaken så det var inte illa. Due Date kollade vi på, den var bra. Så lite babbel en stund inna jag kom hem igen. Satt och fixade med lite saker till alldeles för sent som vanligt men sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0