Blixtar och dunder.

Lördag 28 juli
Vaknade och direkt iväg på jobb. Bello kom där via en sväng och säga hejdå eftersom hon stack tillbaka till Ungern. Usch vad tiden hon varit här har gått fort, vi har knappt hunnit träffas ens. Men snart kommer hon hit igen så då ska jag se till att umgås massor med henne<3
Såfort jag slutade efter att dessutom tvingats bli på övertid kom jag hem och duschade och fixade mig innan jag skyndade vidare på förfest med Pernilla, Erika och grabbarna, trevligttrevligt. Sen vidare till Ettan. Dom andra sa att jag var full och det brukar dom verkligen inte så vem vet, passlit tycker jag, bara lite överglad kanske :D
När vi kom dit var det inte ennu så livat och dansgolvet var nästan tomt men det sket jag och Pernilla i och gick och dansade för fullt endå. Att andra inte vågar hindrar ju inte oss :D
Senare började det åska, blixtra och ösregna och det var helt otroligt najs att vara där vid vattnet eftersom man såg blixarna och fy fasiken vad jag älskar det. Så vackert, blir helt lycklig av att se det<3
Dansa, dansa, dansa hela kvällen och natten var det som gällde, förutom några andningspauser så man fick gå ut och svalka sig lite.
Sista dansen var en lugning men dom jävlarna stängde av ljudet efter inte ens en minut.. Men det trotsade vi och stod alla fyra kvar och dansade ennu en lite stund. Så Pernilla och jag var nästan de första och helt klart de sista på dansgolvet, det är så det ska vara! Så när vi kom ut och jag skulle hem hade hon sen bara dragit iväg men fick skjuts med grabbarna så det var lugnt. Så skulle det vara film sen men blev inte mycket av det, inte trevligt med snarkningar i örat heller.. Men lika bra var det för jobb som väntade på morgonen igen.
 
Så awesome kväll! Tack alla<3
 

Så grymmt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0