Fullt ös.

Lördag 4 augusti
Otroligt skönt med sovmorgon. Iväg och handla mat sen. Och Last mango för har hört att det är riktigt gott. Så hem och duscha och fixa. Sjutiden var jag i Ekenäs och fick skjuts med skoter till Larisza där de hade förfest. Hade sjukt roligt med folk jag inte sett på länge. Ölspel, snack och annat trevlit.
Runt tolv for vi in till stan och jag gick till Ettan med Sara och Katten. Superkul med massa folk och dansas. Fullt ös. Så när de stängde hade jag och Frida bestämmt oss för att vi ennu skulle simma så vi gick alla ner till standen och vi två sprang i. Så sjukt skönt. Sen på efterfest till Simme.Vi satt och åt korv med makaroner och jag fick hjärtan, en sol och en svamp ritad på benen av konstnärerna Frida och Rani, haha!
Sen totta.
En nästan totalt borttrvättad sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0