Ingen klädbeställning.

Måndag 13 augusti
Vaknade plötsligt med lampor och dator på, smink eller kläder hade jag inte heller fått av mig så ingen fin syn när jag steg upp och mötte min spegelbild :D Åt lite, slöade mycke och hoppade sen i duschen.
Sista dagen innan skolan börjar så passade på att göra så gott som inget men senare stack jag endå en sväng till Sara för att beställa hem lite kläder men eftersom jag inte varit till banken och skaffat koder till nätbanken gick det inte. Men vi snackade och hade skoj i varje fall.
Kom hem och började kolla The Hunger Games men det var så lång så jag ser den en annan dag. Istället blev det snack med massa typer och lyssnade på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0