Jobb igen efter allt för lite sömn.

Sändag 29 juli
Vaknade med ett fyjädrars humör. Arg, ledsen och glad samtidigt... Chillade en stund och blev på bättre humör i varje fall innan jag stack hem, hälde i mig lite energidricka och tog en löjligt supermegasnabb dusch innan jag sprang iväg till jobbet. Dagen gick fort och mitt humör steg till toppnivå. När jag slutade sextiden träffade jag Nette och så cyklade vi iväg till Svedja och simmade. Helt underbart skönt vatten och så satt vi och åt körsbär. Till Abc där jag stötte på Pernilla. Lite snack med henne och så satt jag och prata massa strunt med Nette och Lena. In till stan och direkt och snacka lite grejer som behövde redas ut. Kändes så skönt att bara sitta och kunna prata om allt mellan himmel och jord. Superviktiga och kanske lite jobbiga saker blandat med helt fjantiga och onödiga saker. Efteråt kände jag äntligen mej lugn. Ska inte fundera så mycket, det är bättre att bara följa livet :)
 
 
Absolut helt klart bästa helgen på sjukt länge med helt underbara människor! En del skit men fy fan va kul jag haft de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0