Jobb mellan hyllorna och trevligt i Abc.

Torsdag 9 augusti
Jobbade nio till halv fyra och då två sista timmarna stod jag mellan hyllorna och plockade varor och hade roligt med Malin men massa intressant snack. Det var jättemånga kunder som kom och frågade underliga saker som jag int visste något om, så blev de självklart supersura på mej men det kunde ju inte jag göra något åt. Men usch har så svårt att hålla mej från skratt när folk kommer och är sura på mej av helt (enligt mej) löjliga orsaker, haha!
Handla lite guta inför stughängandet och så påväg hem in ett varv i Canny och hittade två par shorts. Har shoppat en del senaste tiden så nu gäller se sen bara att hitta jeans så är gaderober rätt full sen.
Hem för att städa och byka innan Nette kom. Hade en helstörd men underhållade konversation med nån störding på facebook, snacka massa skoj och så stack hon hem. Själv stack jag till Abc och satt och snacka med Pernilla, Simme och Cappe. Hemma hoppade jag i duschen, packade ihop lite och kröp sen under täcket och sov gott.
 
Jag tycker vi ser mycke finurliga ut allihop men jaja där satt vi i varje fall, snackade och hade trevligt. (Första bilden snodd av Cappe).

Kommentarer
Postat av: Capppeeeh

Uuuuuh du tog min bild :3 nais, o bra att int ja ser retard ut iaf :) yay.. -.-
:DDD stalkar din blog, yeah!

Svar: Hihi jo^^ vi sir alla roliga ut tycker ja :DD de e najs att du gör de tycker ja! :D
Emilia

2012-08-16 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0