Känslan när glassen är den bästa du har.

Fredag 24 augusti
Stack till skolan nio. Vaknade en kvart innan jag skulle starta så det blev lite brottom men han itid så inga problem. På håltimmaarna fick jag passa på att handla lite och sen komma hem och plocka lite för rummet ser igen ut som ett bombnedslag...
Efter skolan stack jag på stan en stund med Katten, sen hem och äta och iväg på jobb. Slutade nio och kom hem. Dejt med Pernilla halv tio. Vi stack till Serendi och spelade lite kort med Simme och Cappe. Sen en sväng till Abc och så hem. Nu borde jag verkligen ligga under täcket och sova så jag orkar med det fortsatta firandet av Pernilla imorgon men här sitter jag bara. Fy på mig, men nog ska jag nog krypa upp i sängen alldeles strax och orka kommer jag oavsett att göra :)
 
Fiiin koompis!
 
Sådär som lite extra bara för att få ur mig lite tankar:
Ibland funderar man nog hur fan man ska orka... Jag känner mig själv och vet att jag lätt kommer att orka men ibland känns det bara så hopplöst. Just nu känns det till exempel så, så nyss satt jag och tröståt lite glass. Usch vad gott det var! Men jag skulle vilja veta så mycket just nu, förutspå framtiden skulle inte vara så illa heller men det går inte så det är bara att vänta och se men jag vill veta vad folk tänker och känner typ NU... Det här är ju jobbigt ju..
Meeeen å andra sidan har jag själv valt detta så har ingen orsak att klaga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0