Karisnatten och dansa loss.

Fredag 27 juli
Började morgonen med en cykeltur till Säästö pörssi. Visste nämligen att där fanns ett par superfina skor som jag ville ha men självklart fanns de inte i min storlek så blev inget med det.
Så kom jag hem, duscha och fixade mig så kom Ela hit. Chilla här en stund innan vi drog ti ängen.
Ela stack med sina vänner men jag träffade själv också en massa. Robin, Bello, Eve, Sara, Katten, Cassu och massa fler. Kul var det. Sen träffade jag Pernilla. Vi for runt lite och bestämmde oss sen för att sticka till Ettan och dansa loss. Vi tog Erika med och åkte dit. Var inte alls mycke folk och All My Bass så det blev tyvärr inte jättemycket av vårt dansas. Vi stack rätt fort och träffade lite hesabor blandat med några ekenäsbor på vägen ut och blev och prata med dem. Erika försökte reta upp en av dem och lyckades verkligen, så sjukt roligt att se! :D
Så istället for vi till Nox för vi var rysligt danssugna. Och där kan man snacka om feelis! Dansa som dårar gjorde vi verkligen, helgalet ;) Men lite småkul var det att vi (Pernilla och jag), bestämmt oss för att vi bara skulle dansa med varann och typ ingen annan och de har aldrig förr kommit så många påträngande snubbar som just då, vi fick ju för fan inte dansa ifred ens :D
Så hem och totta efter en lockande inbjudan till efterfest men jobb imorron så nej tack, och varningar. Jag vet vad som gäller och vad jag gör så förstår inte varför andra ska behöva bekymra sig över det...
 

Världens energikick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0