Sömntuta, jobb och ut.

Lördag 18 augusti
Vaknade och fixade mig snabbt men en jädra sömntuta höll på att göra mej försenad till jobbet endå. Kändes inte alls bra när arbetsdagen började att jag hade nio timmar framför mig men det gick faktiskt mycket snabbare än vad jag väntat mig. På matpausen han jag ut och ta lite frisk luft också så piggnade till lite av det. Så slutade jag äntligen och kom hem. Duschade, fixade mig och så var Cappe superdupersnäll och kom och hämtade mig. Vi satt på La Vida i Ekenäs med lite folk innan vi senare drog till Ettan där vi även mötte upp Simme bland annat. Hem tog vi oss men en lite överfull bil... Via shell och sen efterfest hos Simme.
Var trött dom fan sen så sjukt skönt att krypa under täcket och sova.
 

Min San Fransico. Och så var det en kund som klagade på hur opraktiska de nya tobakspaketen är och att de smular så Cappe ville visa att nejdå, de smular inte :DDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0