Uppfriskande simtur med Ela.

Måndag 6 augusti
Vaknade efter tolv och en halv timmes sömn men var endå trött. Planerade kvällen och fixade lite. Sen till Vitträsk och simma med Ela<3 Äntligen fick jag träffa henne på riktigt. Sjukt skönt i vattnet.
Käkade massa bär. Så hem till henne. Snacka, chilla, bläddra i lite tidningar och planera. Så blev klockan så att det var dags att gå hem och plocka ihop allt igen och hem till Karis. Snabb dusch innan jag tog snålskjuts med mamma till Ekenäs när hon for på jobb. Till Baywatch och träffade Pernilla och Cappe. Snack, skoj folk och svåra beslut.
Bland annat träffade vi också Jenny och Zaida en stund. Eviheter sen sist!
Fick skjuts hem och kollade när jag skulle jobba. Har hela tiden trott jag skulle jobba morgon men tydligen inte.. Börjar 14.15 så får sovmorgon. Men nu är klockan mycket och imorgon ska jag träffa Pernilla och borde också städa så blir nog endå inte mycke sovet för min del tyvärr... Inte de kommande dagarna heller misstänker jag för har rätt fullspäckat.
Men nu gonatt! Dröm söta drömmar<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0