Julafton 2012.

Måndag 24 december
Sov lite för länge så lite morgonchillas hann jag med men sen var det bara att börja med julförberedelserna och allt sånt. Femtiden kom pappa, mofa och morbror hit och vi började med julmaten. Så gott som alla tycks tycka det är håller jag nog inte med om men visst är det gått sådär några dagar per år. Chill och så senare gav vi oss på efterrätten. Risalamalta med plommonkräm, omnom.
På julafton äter man för mycket, det hör till, och det får vara min ursäkt för jag somnade nämligne när vi ätit... Kändes väldigt oartigt men skönt förde, haha!
Vaknade och chillade lite med de andra men de for sen. Ut och kruisa lite. Trevligt nog :) Kändes väldigt underligt att träffa nån annan än familjen på julafton, det är liksom fel, det är en familjehögtid tycker jag men jo det var ju nästan juldag redan så helt okej. Sen hem och tuta.

Med nystädat, färdigpaketerade klappar och juldekorerat var jag redo för julen.
God Jul!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0