Kuska fyllon once again men

Vecka 50
 
Skola och sov sen bort halva måndagen, träffade Sara mot kvällen, aplänge sen vi träffaades ordentligt så var mycket trevligt. En sväng till butiken och satt sen i Abc i några evigheter innan jag körde hem henne.
Tisdagen gick åt till hissaplugg, chill i Abc och satt och snackade halva natten med syris.
Onsdagen gick även den åt till hissaprugg.. helt i onödan för klarar det omöjligt för har ingen motivation över huvud taget! Tog en paus och drog till Abc och satt med Cappe och Simme. Vi spelade Wordfound med varann så såg nog ut som riktiga nördar med telefonerna i högsta hugg.
Torsdag bestod av skola, misslyckad omtent, lacka naglar och Abc chill med Bello.
Fredag skola och jobb. När jag slutade hade jag kontakt med gammal kompis så vi träffades, snackade och hade tevligt. Helt otroligt random var det visserligen, haha. Så hem och snacka bort halva natten.. (inte hälsosamt att snacka med folk man tyckt om och är fullständigt medveten om att man inte skulle borda börja tycka om igen...)
 
Hade ledig lördag så sov länge, chillade halva dagen och fixade mig sen. Träffade Cappe en sväng innan jag fick skynda till firmajulfest. Hade inte sett Pernilla sen hon kom hem från Cabo Verde och jädrar vilken pepparkaka hon var... Åt gott och hade kul som fan i vilket fall och så drog jag med mig Cappe och vi stack till Fé och festade loss med Morre och massa andra! Men det var uruselt där så stannade inte länge utan kruisade runt sen iställe med Makkan bland andra. Fy fasiken vad fyllon kan vara irriterande, brukar tycka det är roligt att hänga med fyllon trots att man är nykter men idag var igen sån dag. Körde hem det värsta fyllot för han höll bara på att slockna hela tiden sen kom ti till Karis, körde hem Morre så när Nox stängde var det bara jag och Cappe. Vi ar på tobak med Simme, kuskade runt människor, endel stört jobbiga men andra väldigt trevliga :D
Söndagen skulle jag jobba så drog iväg dit till tolv och trodde jag skulle somna på rullbandet under de sju timmar jag var där.. var verkligen heldöd..
Hem och sova direkt men fick inte sova länge för först kom brorsan och väckte mej och strax därefter var Simme utanför så tobak med honom och så slutade Pernilla jobbet så drog till Abc med henne. Mycket och snacka om för hade inte pratat nästan nått sen hon stack iväg till Afrika.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0