Min första juldag som myndig! Awesome kväll/natt!

Tisdag 25 december
Sov länger, mysmorgon och hoppade sen i duschen och fixade håret. Träffade Nette en sväng på dagen. Glashalt på vägarna med det gick bra endå som tur. Vi var ett varv till Abc innan jag sen körde hem henne och själv kom hem och började fixa mej mer men brorsan var här så blev att snacka med honom.
Så kom Pernilla hit och jag kunde börja fixa mig (brorsan som råkade vara här sa när jag hade fixat håret att "oj... du sir ut som en söt liten.. HUND!" haha Skitrolit! :D). Var egentligen påväg till Morre med Cappe och de andra på förfest senare men Pernilla bestämde sig för att följa med ut så vi hade en liten förfest bara vi två här hemma istället. Lite synd för dom verkar ha haft en superlyckad fest men å andra sidan så hade vi också hur roligt som helst så det gjorde inget :D
Att ha förfest i samma lägenhet där mamma, pappa, brorsa, mofa å morbror är känns en smula udda kan jag berätta men gjorde nog absolut inget. Kul som fan. Drack supergod toffelikör och så stack vi till Nox redan halv tio ungefär. Vi behöve inte köa men det var nog redan folk där. Lite senare kom Cappe, Simme, hans syskon och massa annat skojigt folk dit och jag rände runt med den ena efter den andra. Mycket med Frida, haha, vimmsade runt som små fjantar. Dansade massa med alla men det var så trångt på dansgolvet så alla bara trampade en på fötterna hela tiden men gjorde inget, feelisen på topp endå. Massa snälla och söta människor och hade över huvud taget en sjukt rolig kväll!
När det var slut gick jag, Simme och Basti (Simmes brorsa) till Catello och beställde en pizza men vi hann aldrig få den innan taxin kom så blev smörgås istället innan sovdags men det var nog precis lika gott :)
 
Förfest med bruden! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0