Tacksam för underbara vänner<3

Helg vecka 47.
 
Lördag 24 november
Steg upp och körde mamma och kusinernas mamma till Pojo och omkring där eftersom mamma ville kolla mitt köras antar jag, haha. Senare på kvällen träffade jag Cappe och vi bestämde oss för att vi skulle ut. Simme skulle va nykter (det trodde jag inte innan jag såg det :D) så han var snäll och kuska på oss. Drog till Fé och hade väldit skoj först, dansa och inge pausas här inte! Men så led kvällen mot sitt slut och skulle jag inte haft Pernilla, Cappe och Simme där så vette fasen vad jag skulle tatt mej till! Pallar inte... Är bara lycklig över att jag har så fina vänner<3
 
Söndag 25 november
En riktig angstsönda... Uruselt humör och bara surade. Tog ett misslyckat snack på facebook också men fick inga snälla finkänsliga svar precis. Jag menar jag är fullt medveten om vad som har hänt men det var länge sedan och att fortfarande sitta fast i det låter inte så troligt. Jag kan inte göra något åt det. Känslor ändras och det är inget att göra åt det så hu kan man vara så arg över det liksom.. jaja det är väl snart glömmt igen så inget att bekymra sig över men jag låtsades aldrig och kommer inte att göra det heller.
Annars gick hela dagen åt till att plugga biologi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0