Vovvispromenix och chill.

Vecka 49
 
Jobb, skola och chill. Så onsdagen mera jobb. Träffade sen Cappe och Simme och stack till Serendi och slöade. Vi kom överens om att sticka till klubben så vi gjorde det. Smakade på tequila för första gången, gott! Älskar citron. Dansade tills fötterna värkte och sov sen riktigt gott.
Självständighetsdag på torsdagen så var ledig. Slö morgon, promenad med vovvisen Hilma, fettomat med Simme och senare chill i Abc med Bello.
Fredag morgon när jag gick till skolan var det kolmörkt ute.. som mitt på natten trots snön, kändes overkligt, nästan lite magiskt. Underbart.
Hade mysfredag efter skolan (med världens mushigaste tofflor) och chillade senare med Cappe.
 
Lördagen jobbade jag men slutade redan tre så hann med en hel del. Så fixade jag mej och Bello kom hit på förfest. Påväg till Nox bestämde hon sig tyvärr för att gå hem istället eftersom stackaren hade ont i ryggen och mådde dåligt. Men for endå dit eftersom Cappe, Simme och alla deras vänner var där och hade en sjukt rolig kväll med massa folk!
Söndag var sådär passlig krabbismorgon. Småsur på allt och alla vilket vi försökte lösa senare på kvällen för man ska inte vara sur i onödan.. Fast det kanske egentligen skulle vara bäst att vara lite sur..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0