Häng i stan och snackas med Nette.

Lördag 28 januari
Efter ett par timmar sömn vaknade vi. Gammalt smink och kläder som stinker tobak eftersom de rökte inne, man hade då aldrig kännt sej snyggare...
Så försökte vi få liv i de andra och när det äntligen lyckades  snackade vi bara en massa strunt innan vi stack iväg till tågstation. Jag, Jenny, Tony och Marie kom till Karis. Gick runt lite i stan. Jenny stack, jag träffade Nette och lite sånt kul sen kom jag hem.
Pappa kom hit och vi hade värsta familjemiddagen :P Sen kom Nette en sväng. Babbel om lite skojigheter och glufsa glass och kollade lite 90210.
Följde henne en bit så när vi skildes åt sprang jag några hundra meter, skönt var det men kallt som fan så gick istället. Men tog en omväg för att det var så skönt ute.
Jag hade en sån stark känsla av att jag vill vara 18 när jag gick där förbi Nox. En av få gånger jag verkligen på riktigt längtar efter att fylla 18 :)
Hemma och slöa. Lame.

Snart så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0