När jag ju vet att jag bara kommer bli ledsen.

Varför bryr jag mej inte fast jag vet att jag tycker om fel person? Varför kan jag inget göra åt det? Varför vill jag inte ens göra något åt det. När jag ju vet att jag bara kommer bli ledsen, att du kommer såra mej och att jag kommer vara olyckligt kär. Jag tycker det är vart smärtan jo men varför? När det gäller ett förhållade eller nått ens närapå det så förstår jag det men när det bara är någon jag aldrig kommer ha någon chans på. Någon jag knappt ens kommer träffa igen. Någon bara liksom...
Varför vill jag inte ändra på att jag tycker om någon jag aldrig kan få? Visst det kommer gå över snart. För snart förstår även hjärtat att jag är screwed. Jag vet att jag inte kommer känna såhär länge men just nu.. här och nu suger det. Tack och gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0