En timmes försening.

Måndag 9 januari
Vaknade lite före halv nio. Borde ha varit i skolan åtta. Huups. Fixade mig i varje fall snabbt och var där till andra timmen. Så en håltimme då jag var tvungen att springa hem efter gymnastikkläder eftersom jag inte hunnit med det på morgonen. Så matematik och psykologi. Sist gymnastik. Första gången på ett år så det var riktigt roligt och tog på som fan.
Senare på kvällen skulle jag träffa Ela men hon slapp inte till stan sen endå. Men bra var väl det också så jag fick geografi arbetet gjort. Även fast jag satt uppe till alldeles för sent igen.

Fick ett lite roligt meddelande också där jag blev anklagad för att ha fotfetish... hahah, udda! xD
Tumblr_lx2jr15etf1qdttmzo1_500_largeTumblr_lph7lbyafv1r06sa9o1_500_large
Men sådär på tal om fötter har jag ju funderat på att göra en tatuering där.

Carpe Diem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0