Otursdag? Nejdå.

Fredag 13 januari
Vaknade ungefär kvart före åtta idag... Fy fansen jag får börja lära mej vakna nu redan. Har ju varit i skolan en vecka redan så så svårt borde det ju inte vara. Men idag kan jag skylla på att det var fredagen den trettonde i varje fall. Men en kvart senare defann jag mig endå på lektion. Vet inte hur jag lyckades men det gick tydligen på något vis. Inget ätit och knappt något smink men förutom det så gick de ju fint. Så skrev jag geografi förhör som inte gick jättebra men helt okej. Sen en religionstimme men kurrande mage innan jag äntigen fick gå och äta med mina söta, små vänner^^ Efter det matematik där vi inte fick ut förhören, det stör mej för jag vill veta hur det gick nu. Sist psykologi där vi presenterade grupparbetet och lyssnade på andras presentationer.
Gick hem och höll på att falla precis hela tiden. Har sen dess städat rummet, lyssnat på musik, haft roliga konversationer och fått höra rykten om mig själv. Haha, bra när folk inte kan sköta sina egna liv, men visst det är inte mitt problem :D
Väntar nu på att Jenny ska ringa eftersom jag tänkte hänga med henne lite<3


^^<3

Carpe Diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0