Chill i Tekniset. Jonej!

Måndag 16 januari
Vaknade så sent att jag inte han i duschen som jag egentligen tänkt. Iväg till skolan och på håltimmen satt jag i konstsalen och läste medan de andra ritade. Eller jag fick nog inte mycket läst eftersom jag bara satt och snacka en massa onödigt. På matematiken fick jag ganska mycket gjort och så på psykologin lyssnade vi på de sista presentationerna.
Gick sen till tandläkarmottagningen. Jag hade tid tio före två men slapp in lite efter kvart över. Så där satt jag i 25 minuter och väntade eftersom de var försenade. Själva besöket tog sen högst fem minuter och hon tyckte inte man skulle göra något åt mina vampyrtänder. De stör väl inte mej precis. Visst skulle jag vilja ha raka tänder men det är ingen big deal. Men där satt jag nästan en halvtimmer för ett besök på fem minuter och så klagar folk på vr. Tandläkaren är ju precis lika.
Efter besöket stack jag tillbaka till skolan för gymnastik. De höll på med en hiphop dans de övat in så jag hängde ju inte alls med men så hade vi muskelträning. Tyckte det var riktigt skönt. Jobbade mycket med magen så det kommer väl att märkas imorgon det också.
Han bara in här hemma så skulle vi iväg igen. Till Tekniset eftersom webee:n inte vill samarbeta med mammas dator och hon förstå seig inte på detdär ett dugg så jag var tvungen att gå med. Men de hade problem de också då vi var där i över en timme... Förutom ett varv till Expert och fixa om mitt samtals- och meddelandepaket. Äntligen. Så var jag tvungen att springa hem efter min dator också där ett varv eftersom de behövde den för att få det att funka. Har massa skolarbete och där sitter jag i en butik. Jävla krångel.
Så när jag till slut slapp hem har jag pluggat geografi, läst lite i boken och babblat en massa.


Nu ska jag sova i varje fall. Dröm söta drömmar<3

Carpe Diem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0