Spring i snön.

Tisdag 17 januari
Började först elva. Hade fem lektioner och gick sen hem. Resten av kvällen bestod av att nörda och läsa över halva boken till engelskan.

Onsdag 18 januari
Började elva. Fick sluta tidigare från matematiken sista timmen så stack och träffade Jenny en stund. Så såg jag Ela också så snackade lite skit med henne innan jag kom hem för att göra mig klar för cirkelträningen. Stack dit och jogginturen var inte kul. Halva kroppen is och andra allt för varmt typ. Själva träningen var riktigt rolig däremot.
Sen hem och duscha, läsa boken klart, fixa geografiarbete och snacka strunt :) Allt för sent och sova som så många gånger förut men jag blev färdig med allt tillslut i varje fall.


Den ser sååå mysig ut. Skulle vara så skönt att krya in i när man kommer in från kylan^^

Carpe Diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0