Väntade på möte i onödan.

Torsdag 19 januari
Upp klockan åtta. Jag trodde jag skulle vara supertrött men det var jag inte. Engelska i två timmar. Vi skrev bokrecensionerna och tiden flög iväg. Sen en timme geografi med lite presentationer och sist psykologi. Sen skulle jag vänta på möte för skoltidningen ända till klockan 2. Satt mest bara i datasalen förutom en sväng till stan med Katten innan hon gick till brankis. När jag satt där kollade jag på mina läseordningar för de kommande perioderna och de har förstörts massor genom att en kurs har flyttat... Måste gå och snacka med studiehandledaren imorgon.
snillemöte då. Vi var inte många och fick inget ut av det så jag hade suttit där och väntat helt i onödan.
Hemma har jag läst religion, fixat matematikläxa, haft udda diskussioner och annat sånt trevligt.
Nu sova. Dröm söta drömmar<3

http://www.educagratis.org/moodle/file.php/1/Cursos-gratis-de-Historia-y-Geografia.png
En historiekurs har flyttat vilket fuckar upp mina läseordningar rejält.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0