Roligt värre.

Nästan lite nolot nog att här har varit tyst en vecka men ska försöka ta igen det nu :D

Fredag 20 januari
På geografin hade jag presentation och lyssnade på andras. På religionen hade vi förhör som jag hoppas gick okej och så fick vi ju sluta tidigt också. Passade då på att gå till studiehandlädaren och snacka om min läseorning som hon hade förstört men hon sa att det bra kan hända att jag får den tillbaka som den var då det är bara att hoppas.
Matematiken gick trögt som fan och jag fick inget rätt hur jag än försökte. På psykologin gick vi igenom lite gammla studentprov och en del frågor verkar inte så jättesvåra.
Efter skolan stack jag med Ela och Tony till tågstationen och fixade studiekort. Så runt i stan. Marie kom och Ela stack. Hängde med massa folk hit och dit. Vi stack till tågstation sen. Tog fanemej länge för vissa att samla mod x) De skulle sticka med tåget till Ekenäs så jag började gå men när jag var uppe på bron såg jag kom komma gående tillbaka.. Tåget hade åkt iväg när de gick ditåt. Fail.
Väntade med dem till nästa tåg. Töntar och annat roligt fick vi vara med om. Så stack de och det hände något som gjorde mej lite förvirrad. Sjukt roligt hade vi så whatever men helt stört egentligen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0