Skolarbete och häng på stan.

Tisdag 24 januari
Skola elva till halv fyra. Säästö med mamma. Måste dit igen någon dag. Så kom jag hem och fixade religionsarbete och övade på matematikprov. Bra gick det inte och sent blev det innan jag var klar men det dög väl endå :)

Onsdag 25 januari
Skola tio till tre ungefär. Skrev matematikprov från klockan 2. Sen stack jag till stan och träffade Jenny, gick runt lite och snackade om det ena med det andra. Så såg vi Tony och Marie så hängde med dem. Det höll på att bli fight utanför bussis. En snubbe hade tagit en hop ekenäsjappar med sig för att reda ut något med en som var skylldig honom lite pengar. Han kunde inte ett ord finska och killen som var skylldig pengar kan inte ett ord svenska typ... lyckat men så hade de en som skulle tolka men han ville tydligen slåss eller något för han ändra om allt :P Så började de hota varandra och hålla på.. voivoi men det blev inget sen heller. Men jag förstår att "kariskillen" blev offensiv för han var ensam omringad av ungefär 10 andra... Och därtill inte förstod vad den andra försökte säga... Men skulle det blivt något så skulle de tre som var där lätt tagit ner bunten med tio pers tror jag... Bara en gissning men i varje fall :P
Underligt folk i varje fall. Surfar på eniro* (eller hur var det Jenny? ;D).
Jenny stack och en stund senare stack Tony och Marie också. Var en sväng till Lidl, påväg därifrån såg jag en kille i min ålder jag känner men han hade glasögon så jag trodde först det var någon förtiåring, stackarn kan ha undrat när jag inte gjorde annat än gapflina när jag snackade lite med honom.. oj liksom.
Sen hem och plugga engelska.

http://1.bp.blogspot.com/-OElNKywpCyA/Th5nVJwrVXI/AAAAAAAAAbs/xlvtW1zqbz4/s1600/foalkeeper-fight-at-goalkeepermagazine.com_.jpg

Hehe :D


Update: *Google maps var det och inte Eniro! :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

surfar på eniro (?) neineineii...surfar på google maps va de juuu :D

2012-01-31 @ 07:14:29
URL: http://egnaval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0