Pysko film.

Onsdag 4 januari
Vaknade tio och stack till stan. Träffade Tony och Jamppa. Hade skitroligt eftersom de var smått borta och trötta som fan. Trött var jag också så vi var alla lika slöa. Dom fightades, jag fick underliga kommentarer (Typ att mitt leende är skämmande... Nice...? Kanske inte men whatever :D), vi såg en klasskompis och snackade lite med henne. Sånt hände bland annat. Så kom Nette och vi stack och åt pizza.
Kom hem sen och sextiden for vi till kusinerna :D Api lekte med min kamera medan vi babblade skit med Ellen. Ellen stack samtidigt som Robin kom hem. Med sig hade han Silfver och Martin. Vi kollade filmen The Number 23. Helt sjuk men visst var den ganska bra. Hemma igen satt jag här en stund och så var det bara att krypa under täcket.

Carpe Diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0