In Time hos Sara<3

Fredag 6 januari
Gjorde inte mycket fören ungefär 4-5 tiden då jag stack till Sara. Vi kollade In Time och snackade en massa. Bläddrade i lite tidningar och sånt. Vi hade skitkul i varje fall.
Så när jag kom hem kollade jag Crazy Stupid Love och blev kär i Ryan Gosling jag också som så många andra. När jag började se filmen förstod jag inte vad det var folk såg i honom men ju längre filmen gick desto snyggare blev han. Haha.
Scenen där de efterapade lyftet i Dirty Dancing vad så fin men det finaste i hela filmen var nästan när hon kysser honom på kinden när han somnat.
Imorgon blir det att hänga med Jenny och Sara och så stannar Jenny förmodligen som nattsällskap ;) Haha<3

Tumblr_lvwj2flkdb1r49icto1_500_large
Haha! :D
Carpe Diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0