Rolig kväll och natt.

Sara kom sen och vi startade vår spelkväll. Alfapet! Musik och babbel. Vi hade tre möjligheter att få skjuts till abc men vi var dumma nog att inte ta någon. Men så började vi vandra dit senare i varje fall. Lite smått kallt var det men vi fick ju bara skylla oss själva.
Där satt vi och åt franskis och babblade. Fick höra lite rykten om mig också. Alltid roligt att få veta saker om mig man inte själv vetat :D Så stack Sara hem men vi satt kvar. Abc stängde så vi tänkte att vi går en sväng över till Shell innan vi kommer hem. Men först träffade vi på Robin så höll honom sällskap enda tills han stack. Sen när han for och vi igen var påväg så hoppade Sebbe ur en bil och precis efteråt kommer Larisza och de andra ut från samma bil så vi blev där med dem istället. Evigheter sen jag såg dem så det var sjukt roligt!<3
Så kom mera ekensäfolk som jag knappt känner men vi blev där med dem och snackade och så stack alla utan två killar. Vi hängde med dem skitlänge, trängdes i en mopobil och annat underligt :D Sjukt roligt hade vi i varje fall och sovadags för Jenny och mig blev först närmare nio på morgonen. Hupps (A) Och skola imorgon... känns ju bra, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0