Äntligen 18 år!

Torsdag 28 juni
Vaknade tidit men en mysig ögoninflamation och for ut och köra. Gick helt okej. Sen kom mamma och hämtade mig, vi stack och handla det sista till firandet. Fick grattiskram av chefen vilket gjorde mej superöverraskad.
Så till Båsa och börja fixa. Bål, servering, kakdekoration och sånt. Midsommarbjörkar fixade vi också eftersom vi inte hade några till midsommaren. Så sextiden började folk komma och vi började med en hallonsmakande chanpangeliknande sak som välkommstdrink. Gott. Vi hade supertrevligt och åt en massa gott som mamma och moster hade bakat. Fick en massa fint också men mest pengar och såklart bilen, körkortet och besiktningen! Hosh vad mycke jag fick egentligen. Blev helt mållös.
Så mot natten började alla dra sig hemåt och för mig som skulle jobba på morgonen var det bara att såfort jag kom till Karis igen gå och lägga mej.
Men tack alla för en otroligt trevlig födelsedag. Festandet fick vänta till helgen.
 
Bild tagen av Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0