Börjar närma sig körkort sådär sakta.

Fredag 6 juli
Vaknade, åt gröt och fixade lite. Lagade mat att äta på jobbet eftersom jag inte hann äta innan. Kollade på tv en stund och stack se ut och köra. Det gick faktist riktigt bra förrutom ett par kärringstop och lite onödig stess men jag blir stressad i svängar. Men det känndes bättre än det brukar i varje fall. Det blev en sväng nästan till Ekenäs och massa köras runt i stan. Så började klockan närma sig två så körde till Varubodens parkering och gick på jobb. Mycke kunder så tiden gick fort. Men så var det en surgubbe som gnällde en massa på mig om det ena och det andra. Andra sa sen att det han sa inte var rellevant utan elakt så bra att veta för jag förtsod verkligen inte mycke när han bara var ironisk till allt :D 
Det var för övrigt inte kul att sitta och se när det kom mängder av människor som man märkte att var påväg till Hangö, jag blir så avundsjuk. Men imorgon!
Så fick jag sluta, handlade lite och kom hem. Övade på körkortsteorin och blev godkännd två gånger så nu har jag bara tre gånger kvar att bli godkännd innan jag får gå och skriva teorin. Skojskojskoj^^
Nu är jag helt otroligt trött så ska alldeles strax sova så jag orkar imorgon.
Dröm sött<3
Första godkända övningen! En stund senare fick jag en till godkännd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0